close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מורה נבוכים לקידום אתרים בגוגל

מערכת שורשח סיוון, תשפא19/05/2021

מה הדברים שהאתר שלכם צריך בשביל קידום נכון בגוגל?

תגיות:
תחרות היא לא מילה גסה, אלא מנוף המעודד שיפור, וכיום אין הרבה ברירה – אם אתם בעלי עסק, אתם בתחרות. ישנם, בכל זאת, מספר עסקים בודדים שנמצאים בראש שרשרת המזון, ואומנם פוגשים תחרות, אך היא מזמן לא מהווה איום ממשי על קיומם. גוגל, היא דוגמא מושלמת לכך, וכמו שהאמירה "תבדוק בגוגל" הפכה למשהו שבשגרת החיים שלנו, קידום אתרים בגוגל זה מזמן חלק משגרת החיים של כל עסק בישראל, ובעולם כולו.

קידום האתר שלכם בגוגל זה תהליך מעניין, שדורש יצירתיות ומחשבה, הכרות עם הטכניקות והפעולות הנדרשות, ולעיתים גם לא מעט סבלנות. מאמצי הקידום שתשקיעו יפגשו, לעיתים, ראש בראש, את מאמצי הקידום של המתחרים שלכם, והפרס הנכסף – גולשים שתרים אחר פיתרון לצורך שלהם – שירות או מוצר שאתם מספקים, יגיע למי שמשקיע את המשאבים שלו בצורה החכמה ביותר.

כיצד עושים קידום אתרים בגוגל?
קשה להימנע מהמלצה ברורה וחד משמעית והיא לעבוד עם בעל מקצוע. מקדם אתרים מקצועי הוא אדם שמכיר את מלאכת המחשבת של עבודת הקידום, וככל שמדובר בשיווק העסק שלכם, לא כדאי לעבוד עם חובבנים או לנסות לעשות זאת לבד. ובכל זאת, הנה כמה דברים בסיסיים שכדאי שתדעו על קידום אתרים בגוגל:
1. תוכן הוא המלך – יצירה ופרסום של תוכן איכותי ומקורי, כלומר תוכן שבאמת מעניק ערך מוסף ללקוחות שלכם, הוא חיוני. האלגוריתם של גוגל ידע לזהות האם התוכן שלכם שווה את ערכו במילים.
2. מחקר מילות מפתח – הבסיס לתוכן שלכם חייב לשבת על מאגר מילות מפתח איכותי ומדויק ש"מתטרגט" (מלשון מטרה – Target) בצורה מדויקת את קהל הלקוחות שלכם.
3. מחקר מתחרים – חובה להתאים את מאמצי הקידום לאופי התחרות. יש מילות מפתח תחרותיות יותר ופחות, וכמות פניות פוטנציאלית בכל אחת מהמילים הללו. יש לבחור בתבונה איזה מילים מנסים לתפוס על חשבון המתחרים.
4. בניית מערך פרסום – הרבה עסקים לא נשענים רק על הקידום האורגני, כלומר טיפוס מעלה בתוצאות החיפוש בגוגל לפי מילות המפתח אליהן כיוונתם. ניתן לפרסם בגוגל בתשלום, ולרוב לראות תוצאות מהירות עוד יותר.
אופטימיזציה של האתר

לא משנה כמה השקעתם בתוכן איכותי על בסיס מחקר יצירתי ועמוק – אם האתר שלכם בנוי לא נכון, לפחות לפי דעתה של ענקית החיפוש העולמית, הרי שהדבר יתבטא מהתעלמות מוחלטת של גוגל ממאמצי הקידום שלכם.

כדי שקידום האתר שלכם בגוגל יעבוד כמו שצריך, אתר האינטרנט שלכם חייב להיות מסודר בצורה נוחה לגלישה, עם זמני טעינה מהירים, מערך קישורים תקין שאינו כולל קישורים המובילים לעמוד "שבור", בניה נכונה של הכותרות והניווט של האתר, וניסוח של תגיות מטה (META) שכוללות את כל הפרטים הקטנים שהעכבישים של גוגל מחפשים ומנטרים 24/7 ברשת האינטרנט. קידום אתרים בגוגל כולל, אם כך, עבודה בתוך האתר ומחוצה לו, וכשהעבודה הזו נעשית בצורה נכונה – העסק שלכם מזנק קדימה בצורה יוצאת מגדר הרגיל.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה